W zdrowym ciele zdrowy duch

W tym artykule dowiesz się:
  • dlaczego tak ważna jest suplementacja
  • jakimi suplementami warto zwiększyć swoją odporność w okresie jesienno-zimowym
  • na co zwrócić uwagę przy zakupie suplementów
Skończyły się wakacje, dzieci wróciły do szkoły, kończy się okres urlopowy

Wielu rodziców codziennie drży o swoje pociechy i zastanawia się co dalej, co przyniesie przyszłość. 
Słońce nie daje nam już tyle, co latem,a więc nasz organizm produkuje coraz mniej witaminy D.
To ona steruje naszą odpornością!
Na dodatek w większości przypadków nie mamy możliwości dłuższego wystawiania swojego ciała na promienie słoneczne. Większość czasu spędzamy w zamkniętych pomieszczeniach.
Niedobór witaminy D powoduje wiele zakłóceń w naszym organiźmie.
Im większy poziom niedoboru, tym większe uszkodzenia.
Mówi się nawet o syndromie snu zimowego. Aby przetrwać wyczerpywane są składniki odżywcze do niezbędnego minimum, co wpływa niekorzystnie na wszystkie układy.
Gdy przychodzi wiosna i znów wystawimy ciało na słońce, szkody mogą być zbyt duże żeby doszło do całkowitej naprawy poszczególnych organów.
Trzeba więc zadbać już wcześniej i szczególnie w tym okresie uzupełniać niedobory odpowiednim suplementem.

Dużym dawkom witaminy D3 muszą zawsze towarzyszyć duże dawki witaminy K2

Przy dużych dawkach witaminy D3 dochodzi do odkładania wapnia w naczyniach krwionośnych, co powoduje uszkodzenie żył przez ich zwapnienie.
Uzupełniając tak ogromnie potrzebną dla organizmu witaminę D3, koniecznością jest zażywanie witaminy K2.
Ona sprawia, że wapń zostaje dostarczany do kości, a nie uszkadza żył.

Polecam szczególnie „Vitamin K2+D3” w tym sklepie.
Do państw graniczących z Polską kupujemy tu
Do pozostałych państw Unii Europejskiej kupujemy tu

Stres osłabia nasz układ immunologiczny

Od lat zauważa się u ludzi ogromne braki magnezu, który tak mocno wpływa na nasz nastrój. Praktycznie każdy narząd potrzebuje bardzo dużo tego minerału! 
Mięsień sercowy np. ma problem z rozkurczem w przypadku niedoboru magnezu.
Sama odczułam to bardzo boleśnie w nogach, gdy nagły ból z powodu skurczu wyrywał mnie z łóżka w środku nocy. Objawem niedoboru jest też często drganie powieki oka, czy bóle kręgosłupa.
Są różne formy magnezu.
Ich przyswajalność też jest różna.
Chcąc uzupełnić ten składnik trzeba bardzo dokładnie sprawdzać jaka forma znajduje się w wybranym przez nas suplemencie.
Bardzo wysoką przyswajalność ma np.:

  • mleczan magnezu
  • cytrynian magnezu
  • jabłczan magnezu
  • diglicynian magnezu.

Im lepiej organizm przyswaja magnez, tym szybciej go uzupełnisz.

Zadbaj o jelita, bo one wpływają na naszą odporność

Ważne żeby były w nich te dobre bakterie.
Jeżeli w jelitach coś szwankuje to pierwszymi objawami są zazwyczaj: biegunki, wzdęcia, zaparcia, problemy skórne, słaba odporność, huśtawki nastroju, ciągłe zmęczenie i kłopoty ze snem.
Tu też możemy wspomóc nasze jelita suplementacją przez dostarczenie im odpowiedniego rodzaju grzybów zawierających betaglukan.

Wzrost energii pomoże w obronie przed infekcjami

Odpowiednie ekstrakty roślinne w połączeniu z witaminami i minerałami sprawią, że poprawi się nastrój i zauważysz u siebie chęć do życia, do działania! Będziesz wstawać z dużą energią i zapałem do pracy. Będziesz pozytywnie patrzeć w przyszłość.

Już dzisiaj zadbaj o swoją odporność i odporność swoich najbliższych.
Masz szansę ustrzec się przed różnymi infekcjami, wirusami.
Jeżeli nawet mimo wszystko dopadnie Cię jakaś infekcja, to przebieg choroby odczujesz o wiele słabiej.
Życzę zdrowia!

Dołącz do mojego teamu, który już zaczął akcję odpowiedniej suplementacji, aby zabezpieczyć organizm przed zagrożeniami wirusów i różnych infekcji.
Podpowiemy Ci bardzo dobry zestaw suplementów.
Decyzja należy do Ciebie.

Masz pytania? Napisz do mnie albo zadzwoń. Odpowiem jak najszybciej.

Teraz już wiesz:
  • dlaczego warto się suplementować,
  • co uzupełnić żeby zwiększyć swoją odporność,
  • na co zwrócić uwagę przy zakupie suplementów,
  • w którym sklepie możesz kupić świetne suplementy
Podobało Ci się? Udostępnij
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *